Обмін та повернення товару

Обмін і повернення товару регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар продавцеві протягом 14 днів з дня покупки. У разі звернення клієнта з проханням про повернення або обмін товару, вийдіть з ним на зв'язок максимально швидко та уточніть причину повернення/обміну товару.

Повернення товару від покупця

Повернути товар належної якості (або обміняти його на інший) можна, якщо дотримані наступні умови повернення товару:

- товару немає в переліку товарів, які не підлягають обміну та поверненню;

- товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (відкрите упакування не вважається пошкодженням товарного вигляду);

- збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;

- пройшло менш як 14 днів з моменту отримання товару;

- є в наявності розрахунковий документ і гарантійний талон.

Якщо не дотримані умови повернення — ви можете відмовити покупцеві.

Для повернення товару, узгодьте з покупцем спосіб зворотного доставлення товару. Запропонуйте покупцю повернути товар у вашій точці видачі або попросіть його відправити товар за допомогою поштової служби та надіслати вам номер ТТН. Доставлення товару відбувається коштом покупця. Але якщо отриманий товар не відповідав замовленню (інша модель і тп), тоді продавець повинен компенсувати клієнтові транспортні витрати. Попередьте покупця про необхідність написати заяву про повернення товару, в якій повинні бути вказані причини.

Вимоги покупця повинні бути задоволені відразу, а при необхідності перевірки якості товару, що повертається — протягом 14 днів або за домовленістю.

При отриманні товару у відділенні поштової служби або в вашому магазині, уважно огляньте його, перевірте комплектацію і наявність пошкоджень:

Якщо виявлені пошкодження або неповна комплектація товару, ви можете відмовити покупцеві в поверненні.

Повернення грошових коштів покупцю

Згідно із законодавством, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент покупки. За домовленістю з покупцем, ви також можете провести обмін на товар за тією ж вартістю або з перерахунком ціни.

Гроші за товар, оплачений карткою або за безготівковим розрахунком, повинні бути повернуті тим самим способом платнику. Для цього через особистий кабінет платіжної системи угоду потрібно скасувати і провести повернення коштів, або з розрахункового рахунку, на підставі заяви покупця, повернути гроші на розрахунковий рахунок платника. При наявній оплаті за товар, повернення коштів відбувається зручним для покупця способом, вказаним ним в заяві.

Якщо товар був попередньо оплачений, але при отриманні покупець відмовився від товару в односторонньому порядку без поважних причин, що призводити до додаткових витрат продавця (платне зберігання, зворотне доставлення), тоді повернення грошових коштів може бути проведений за вирахуванням суми додаткових витрат продавця.

Для повернення грошових коштів за товар відправте покупцеві шаблон заяви на повернення грошових коштів на карту. Після отримання заповненого шаблону, виконайте повернення коштів покупцю. У разі обміну на інший товар, зафіксуйте модель і вартість нового відправленого товару в заяві на повернення.

Якщо повернення товару відбувається в вашому магазині, вам необхідно на місці заповнити заяву на повернення грошових коштів покупцеві та в той же день видати грошові кошти. Якщо повернути гроші в той же день немає можливості — потрібно провести виплату в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж через 7 днів з моменту отримання товару та письмової заяви на повернення.